Mens<3

min första mens: den Kom i skolbänken när jag var 12, fem minuter innan d var slut för dagen....jag satt krampagtigt å stirrade på klockan!...sen Vänta Jag Tills alla gått...Då tog jag min munk tröja å knöt runt magen å gick hem... jag var så stolt att jag fått mens...haha så jag var bara glad, å tyckte jag hanterat situationen väldigt bra....min fröken tittade dock lite nyfiket på mej när jag inte gick mä dem andra....xB väl hemma skicka jag pappa till affären...jag sa..nu pappa får du gå å köpa bindor....:D..han köpte JÄTTESTOOORA!:D Sen handlade jag dem själv.....

Min andra Mens: Jag Var 12 och Jag Och En Tjejkompis Var ute Å körde lite rolerblades å jag målade BSB på ett övergångställe med nagelack....å vi försökte undvika att rolla på en död platt padda....helt plötsligt ropar min kompis bakom mig har du suttit i lingon? jag tänker...nä...Attans Dä Måste Va! MEEENS! Det Dummaste va jue att jag hadde vita byxor! :S som tur var såg ingen annan dä....x)...Efter d var jag väldigt maniskt nogrann med att det aldrig fick hända igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0