På hans jeans...

När jag var 14 år och inte hade haft mens så länge hade jag min första pojkvän.
Vi var ganska blyga för varandra, och bara att hålla handen och kramas kändes stort och lite nervöst.
En dag satt jag i hans knä i skolan, i korridoren utanför ett klassrum.
Jag var så stolt över att vara en tjej med en pojkvän och ville att alla skulle se att jag och han var ihop.
Så kände jag plötsligt att jag fick mens, och det blödde genom mina byxor och syntes en stor fläck på hans jeans.
Jag sa ingenting när jag upptäckte det utan bara gick hem och grät, stannade hemma från skolan flera dagar.
Som tur var så var det ingen som låtsades om det i skolan sen, och han nämnde det aldrig.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0