Menskopp

Jag tänkte mest tipsa om en sak som jag önskar att någon hade tipsat mig om mååånga år tidigare än för tre år sedan. Denna lilla tingest är en menskopp och jag förstår inte hur den inte kan ha slagit och säljas överallt - eller åtminstone på Apoteket. Den är ekonomisk, ekologisk, vänlig mot kroppen och gör att jag helt kan glömma bort att jag har mens för jag behöver inte vara konstant orolig för att jag haft tampongen inne för länge eller att bindan ska ha läckt på natten.

Och för dem som tycker att det låter äckligt att se sitt blod i en kopp så kan jag garantera att det är något som man vänjer sig vid otroligt fort och till slut inte tänker på över huvud taget. Snälla brudar - slå till! Jag har tidigare rekommenderat denna underbara uppfinning till 20 vänner och alla har varit otroligt nöjda. Obs, jag är absolut inte anställd för att marknadsföra menskoppen - jag tycker helt enkelt bara att den är så himla bra och har förenklat mitt mensande i otroligt stora mått! /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0