Snäll exkille, fast ändå dum

Jag var på biblioteket och pluggade när jag fick syn på mitt ex och hans nya tjej som satt och kelade och såg lyckliga ut.
Jag blev skitsur förstås (hello biblioteket är för att plugga!) och han vet att jag förtfarande har känslor för honom så han borde inte hålla på så där när jag kan se.
I alla fall blev jag skitsur och slängde alla mina böcker överdrivet argt i väskan och reste mig och gick därifrån.
Klampade förbi dem och blängde ilsket, och de sa bara hej.
Sedan sprang min exkille ikapp mig och knöt sin tröja runt midjan på mig och sa "du har en fläck". Och det hade jag, en stor mensfläck på mina beiga ganska tighta byxor :(
Jag tänker behålla tröjan och aldrig prata med nån av dem igen.

Kommentarer
Postat av: Helena

tyckte det var gulligt av killen att komma och hjälpa dig gömma fläcken iallafall. Hade ju lika gärna kunnat skratta åt dig och låtit dig springa omkring på stan och visa upp din fläck. Hade väl inte varit så kul kanske.

2009-08-20 @ 22:03:12
URL: http://minbloggpa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hahaha! Fy va Hämskt! Men d va jue ändån snällt av honom....XD

2009-09-07 @ 19:06:28
URL: http://www.sprattlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0