Pinsammaste menshändelsen:

Cypern, underbar strand och jag gick vid vattenbrynet och bara njöt. Då märkte jag att folk tittade på mig mer än vanligt. Huvuden vändes och alla log. "Ja, jag ser nog ganska skaplig ut" tänkte jag och sträckte på mig. Självförtroendet växte. Jag är nog en sån där..sexgudinna eller nåt, vilket passar perfekt på stranden där Afrodite sägs ha dykt upp, tänkte jag leende.

Började gå lite långsammare, lite..sexy. Slängde med håret och fuktade läpparna. Folk tittade och log. Mot mig och mot varann. I knew it I knew it! Den här bikinin rockar!

Efter 10-15 minuter tittade jag ner. Och märkte att tampongsnöret hängde ut i grenen. Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0